Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
El Currículo y el Desarrollo del Pensamiento Crítico. El Seminario de Formación Viniegra Velázquez, Leonardo Bonilla Artigas Editores |
Gobernanza de la Educación Media Superior: Propuestas de Intervención Hernández Alcántara, Carlos ; Alvarado Rodríguez, María Euge Bonilla Artigas Editores |
Educación y la Crítica del Conocimiento, La Viniegra Vélazquez, Leonardo Hospital Infantiil de México-Federico Gómez |
Docente y los Programas Escolares, El: Lo Institucional y Lo Didáctico Díaz Barriga, Ángel Bonilla Artigas Editores |
Capacidad Crítica del Estudiante Universitario. La Importancia de la Formación E Glazman Nowalski, Raquel Bonilla Artigas Editores |
Beca Salario en Morelos, La: Retos de los Programas Compensatorios en la Educaci Carlos Aguirre, José Bonilla Artigas Editores |
Educación Laica en México, La: Estudios en Torno a Sus Orígenes Arredondo, Adelina (Coordinadora) Bonilla Artigas Editores |
Guerra, en Su Nombre: los Medios de la Guerra en la Guerra de los Medios Viscardi, Ricardo Arcibel Editores |
Título: Integrated Advertising, Promotion, And Marketing Communications | ||
Autor: Baack Clow | Precio: $1540.00 | |
Editorial: Pearson/Prentice Hall | Año: 2006 | |
Tema: Educación, Comunicacion, Aprendizaje | Edición: 3ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780131866225 | |
This volume takes a broader approach than Advertising or Promotions surveys and gives readers an integrated learning experience by incorporating Internet exercises and a Building an IMC Campaign project, with free Advertising Plan Pro software in every copy.
The volume addresses integrated marketing communications, corporate image and brand management, consumer buyer behavior, business-to-business buyer behavior, promotions opportunity analysis, advertising management, advertising design, both theoretical and executional frameworks, IMC promotional tools and integration tools. For marketing professionals and ad agency account executives. |