Guerra, en Su Nombre: los Medios de la Guerra en la Guerra de los Medios Viscardi, Ricardo Arcibel Editores |
Conceptos Fundamentales en la Planificación Estratégica de las Relaciones Públic Matilla, Kathy / Ricarte, José María Editorial Uoc |
Comunicación: Memorias de un Campo. Entrevistas de Mario Kaplún a los Padres Fun Solís Leree, Beatriz Editorial Tintable |
Industrias Culturales en México Reflexiones Para Actualizar el Debate Crovi Druetta Delia Editorial Tintable |
Una Coartada Metodologica. Abordajes Cualitativos en la Investigacion en Comunic Orozco, Guillermo; Gonzalez, Rodrigo. Editorial Tintable |
Título: Media Technology And Society a History: From The Telegraph To The Internet | ||
Autor: Winston, Brian | Precio: $640.00 | |
Editorial: Routledge | Año: 1998 | |
Tema: Comunicacion | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780415142304 | |
Challenging the popular myth of a present-day 'information revolution', Media Technology and Society is essential reading for anyone interested in the social impact of technological change. Winston argues that the development of new media forms, from the telegraph and the telephone to computers, satellite and virtual reality, is the product of a constant play-off between social necessity and suppression: the unwritten law by which new technologies are introduced into society only insofar as their disruptive potential is limited. |