Docente y los Programas Escolares, El: Lo Institucional y Lo Didáctico Díaz Barriga, Ángel Bonilla Artigas Editores |
Planificación de la Docencia en la Universidad: Elaboración de las Guías Docente Zabalza, Miguel / Zabalza Cerdeiriña, Ainoha Narcea |
Teatro en la Escuela, El: Estrategias de Enseñanza González de Díaz Araujo, Graciela / Trozzo de Servera, Ester Aique |
Mooc en la Crisis de la Educación Universitaria. : Docencia, Diseño y Aprendizaje Miguel Zapata-Ros Createspace Independent Publishing Platform |
Competencias en la Docencia Universitaria, las Preguntas Frecuentes Pimienta Prieto, Julio H. Pearson/Prentice Hall |
Como Se Estudia - la Organizacion del Trabajo Intelectual Serafini, Maria Teresa Paidos Mexicana S.A., Editorial |
Programa Para la Mejora de la Docencia Universitaria Villar Angulo Luis Miguel Pearson/Prentice Hall |
Valores Docentes en la Profesion Academica de Educacion Superior Los. Mazo Sandoval Maria Concepcion Plaza y Valdes S.A. de C.V. |
Título: Social Media For Academics | ||
Autor: Carrigan, Mark | Precio: $975.00 | |
Editorial: Sage Publications, Inc. | Año: 2016 | |
Tema: Docencia | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9781446298695 | |
Social media is an increasingly important part of academic life that can be a fantastic medium for promoting your work, networking with colleagues and for demonstrating impact. However, alongside the opportunities it also poses challenging questions about how to engage online, and how to represent yourself professionally.
This practical book provides clear guidance on effectively and intelligently using social media for academic purposes across disciplines, from publicising your work and building networks to engaging the public with your research. It is supported by real life examples and underpinned by principles of good practice to ensure you have the skills to make the most of this exciting medium |