Dirección de Ventas: Organización del Departamento de Ventas y Gestión de Vended Artal Castells, Manuel Alfaomega Grupo Editor S.A. de C.V. |
Comercio Internacional (I): Mercadotecnía Internacional Importación-Exportación Mercado H, Salvador. Cesol |
Conocimiento Para Innovar. Cómo Evitar la Miopía en la Gestión del Conocimiento Arboníes, Ángel Ediciones Diaz de Santos |
2007 Level 1. Financial Statement Analysis. Vol 3. Cfa Institute. Pearson Educacion de Mexico S.A. de C.V. |
Título: Market Leader (Intermediate Practice File) | ||
Autor: Rogers, John | Precio: $299.00 | |
Editorial: Pearson Education, Inc. | Año: 2005 | |
Tema: Mercadotecnia, Empresa, Liderazgo | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780582838208 | |
The new edition of Market Leader features all the successful features of this popular series together with fresh, up-to-date material.
- Students learn from stimulating authentic materials such as the world-renowned Financial Times - Engaging Case Study tasks provide an opportunity to practice business communication skills in realistic business scenarios - A wide range of components and specialist titles allows teachers to tailor their lessons to the individual |