![]() |
Marketing And Outreach For The Academic Library: New Approaches And Initiatives Lee Eden, Bradford Rowman & Littlefield Publisher Inc |
![]() |
Comercio Internacional (I): Mercadotecnía Internacional Importación-Exportación Mercado H, Salvador. Cesol |
![]() |
Conocimiento Para Innovar. Cómo Evitar la Miopía en la Gestión del Conocimiento Arboníes, Ángel Ediciones Diaz de Santos |
![]() |
2007 Level 1. Financial Statement Analysis. Vol 3. Cfa Institute. Pearson Educacion de Mexico S.A. de C.V. |
![]() ![]() |
Título: Doing Research Projects In Marketing, Management And Consumer Research | |
Autor: Hackley Chris | Precio: $602.00 | |
Editorial: Routledge | Año: 2003 | |
Tema: Marketing, Empresa, Negocios | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780415268950 | |
llustrates how interpretive approaches can be applied to research projects in the fields of management, marketing and consumer research within a practical guide to researching and writing a research project. |