Desarrollo Regional en México. Actores, Miradas y Relatos Gasca Zamora, José Bonilla Artigas Editores |
Innovación: Desafío Para el Desarrollo en el Siglo XXI Mutis, Josè Celestino Universidad Nacional de Colombia |
Comercio Internacional (I): Mercadotecnía Internacional Importación-Exportación Mercado H, Salvador. Cesol |
Conocimiento Para Innovar. Cómo Evitar la Miopía en la Gestión del Conocimiento Arboníes, Ángel Ediciones Diaz de Santos |
Geografía Socioeconómica de México: Aspectos Físicos y Económicos Por Regiones Bassols Batalla , Angel Trillas S.A., Editorial |
2007 Level 1. Financial Statement Analysis. Vol 3. Cfa Institute. Pearson Educacion de Mexico S.A. de C.V. |
Título: Entrepreneurship For Dummies | ||
Autor: Allen, Kathleen, Ph. D. | Precio: $219.89 | |
Editorial: John Wiley & Sons Inc. | Año: 2000 | |
Tema: Desarrollo, Empresa, Interes General | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780764552625 | |
Today's business marketplace is filled with news of small business and entrepreneurs making it big. Entrepreneurship For Dummies brings everything the reader needs to get started in business into one package. From developing an opportunity and coming up with a concept to actually creating the company, this book guides readers step-by-step. Included are all the procedures necessary to create a successful business. Learn how to know your customer, test and protect your product, test distribution, and create a business plan. Discover how to find the best legal structure, business model, organization plan, marketing plan, and financial plan. |