Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
El Currículo y el Desarrollo del Pensamiento Crítico. El Seminario de Formación Viniegra Velázquez, Leonardo Bonilla Artigas Editores |
Gobernanza de la Educación Media Superior: Propuestas de Intervención Hernández Alcántara, Carlos ; Alvarado Rodríguez, María Euge Bonilla Artigas Editores |
Educación y la Crítica del Conocimiento, La Viniegra Vélazquez, Leonardo Hospital Infantiil de México-Federico Gómez |
Docente y los Programas Escolares, El: Lo Institucional y Lo Didáctico Díaz Barriga, Ángel Bonilla Artigas Editores |
Capacidad Crítica del Estudiante Universitario. La Importancia de la Formación E Glazman Nowalski, Raquel Bonilla Artigas Editores |
Beca Salario en Morelos, La: Retos de los Programas Compensatorios en la Educaci Carlos Aguirre, José Bonilla Artigas Editores |
Educación Laica en México, La: Estudios en Torno a Sus Orígenes Arredondo, Adelina (Coordinadora) Bonilla Artigas Editores |
Título: Bad To God: Achieving High Quality And Impact In Your Research | ||
Autor: Woodside, Arch | Precio: $1249.00 | |
Editorial: Emerald Group Publishing Ltd . | Año: 2015 | |
Tema: Enseñanza, Educación, Escuela | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9781786353344 | |
Bad to Good: Achieving High Quality Impact in Your Research covers 24 common bad practices in theory construction and empirical testing and provides readers with the tools to turn these into good practices.
For decades, scholars have bemoaned the low relevancy and impact of most research in the leading journals in business, management, and marketing. The majority of the research that gets published, perhaps 70% of it, hardly has any measurable scholarly impact in terms of citations. Rather than low relevancy, this book speculates that the deeper issue is the pervasive use of bad research practices appearing in most articles in almost all ranked journals in the sub-disciplines of business |