Guerra, en Su Nombre: los Medios de la Guerra en la Guerra de los Medios Viscardi, Ricardo Arcibel Editores |
Marketing And Outreach For The Academic Library: New Approaches And Initiatives Lee Eden, Bradford Rowman & Littlefield Publisher Inc |
Conceptos Fundamentales en la Planificación Estratégica de las Relaciones Públic Matilla, Kathy / Ricarte, José María Editorial Uoc |
Comunicación: Memorias de un Campo. Entrevistas de Mario Kaplún a los Padres Fun Solís Leree, Beatriz Editorial Tintable |
Industrias Culturales en México Reflexiones Para Actualizar el Debate Crovi Druetta Delia Editorial Tintable |
Título: Marketing Communication | ||
Autor: Fill, Chris | Precio: $771.00 | |
Editorial: Pearson Educacion de Mexico S.A. de C.V. | Año: 2005 | |
Tema: Comunicacion, Marketing, Ingenieria | Edición: 4ª | |
Sinopsis | ISBN: 9781405873086 | |
Relied upon by undergraduates and CIM students, this is an essential text just got even better in the new enhanced media edition. This includes a new chapter on e-communications, interviews with Chris Fill to introduce each part of the book, further video interviews with real marketing managers who show how the theory works in the real world. |