Guerra, en Su Nombre: los Medios de la Guerra en la Guerra de los Medios Viscardi, Ricardo Arcibel Editores |
Conceptos Fundamentales en la Planificación Estratégica de las Relaciones Públic Matilla, Kathy / Ricarte, José María Editorial Uoc |
Comunicación: Memorias de un Campo. Entrevistas de Mario Kaplún a los Padres Fun Solís Leree, Beatriz Editorial Tintable |
Industrias Culturales en México Reflexiones Para Actualizar el Debate Crovi Druetta Delia Editorial Tintable |
Una Coartada Metodologica. Abordajes Cualitativos en la Investigacion en Comunic Orozco, Guillermo; Gonzalez, Rodrigo. Editorial Tintable |
Título: Media Of Mass Communication | ||
Autor: Vivian John | Precio: $1752.00 | |
Editorial: Allyn And Bacon | Año: 2010 | |
Tema: Comunicacion | Edición: 10ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780205693054 | |
Updated in a new 10th edition, this book is organized around a "balanced" approach and provides the principles and foundations of media literacy with coverage of contemporary media issues.
This book covers the on-going transformations in mass media and offers accessible insight into the important issues through lively examples, streamlined coverage, and a robust media tools. |