![]() |
Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
![]() |
El Currículo y el Desarrollo del Pensamiento Crítico. El Seminario de Formación Viniegra Velázquez, Leonardo Bonilla Artigas Editores |
![]() |
Gobernanza de la Educación Media Superior: Propuestas de Intervención Hernández Alcántara, Carlos ; Alvarado Rodríguez, María Euge Bonilla Artigas Editores |
![]() |
Educación y la Crítica del Conocimiento, La Viniegra Vélazquez, Leonardo Hospital Infantiil de México-Federico Gómez |
![]() |
Docente y los Programas Escolares, El: Lo Institucional y Lo Didáctico Díaz Barriga, Ángel Bonilla Artigas Editores |
![]() |
Capacidad Crítica del Estudiante Universitario. La Importancia de la Formación E Glazman Nowalski, Raquel Bonilla Artigas Editores |
![]() |
Beca Salario en Morelos, La: Retos de los Programas Compensatorios en la Educaci Carlos Aguirre, José Bonilla Artigas Editores |
![]() |
Educación Laica en México, La: Estudios en Torno a Sus Orígenes Arredondo, Adelina (Coordinadora) Bonilla Artigas Editores |
![]() ![]() |
Título: Opening Doors. An Introduction To Inclisive Early Childhood Education | |
Autor: Hull/ Goldhaber/ Capone | Precio: $1638.00 | |
Editorial: Houghton Mifflin | Año: 2001 | |
Tema: Educación, Textos, Guias | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780395811016 | |
This text is appropriate as either a core or supplementary text for courses on teaching young children with diverse and special needs within regular education settings. The authors' unique blend of backgrounds in early childhood education, special education, and human development solidifies the book's applications to early childhood and special education topics.
Opening Doors features strong pedagogy that emphasizes real-world experience by encouraging readers to do fieldwork and create portfolios. The text also focuses on children's competence, features integrated and ongoing inclusion of children with special needs, and is supplemented by a substantive Instructor's Resource Manual. |