Psicología Educativa: un Punto de Vista Cognoscitivo Ausubel, David / Novak, Joseph / Hanesian, Helen Trillas S.A., Editorial |
Labview: Entorno Gráfico de Programación Lajara Vizcaíno, José Rafael / Pelegrí Sebastiá, José Alfaomega Grupo Editor S.A. de C.V. |
Planificación de la Docencia en la Universidad: Elaboración de las Guías Docente Zabalza, Miguel / Zabalza Cerdeiriña, Ainoha Narcea |
Genero y Currículo: Aportaciones del Género Al Estudio y Práctica del Currículo Rodríguez Martínez, Carmen Akal |
Pedagogía de la Autonomía. Saberes Necesarios Para la Práctica Educativa Freire, Paulo Siglo Veintiuno Editores S.A. de C.V. |
Título: Teaching By Principles: An Interactive Approach To Language Pedagogy | ||
Autor: Brown, H. Douglas | Precio: $508.60 | |
Editorial: Addison Wesley Longman de Mexico S. A. | Año: 2001 | |
Tema: Pedagogia, Lenguaje, Idiomas | Edición: 2ª | |
Sinopsis | ISBN: 0130282839 | |
Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy is a widely acclaimed methodology text used in teacher education programs around the world. This user-friendly textbook offers a comprehensive survey of practical language teaching options, all firmly anchored in accepted principles of language learning and teaching. End-of-chapter exercises give readers opportunities to process material interactively. Suggested readings direct readers to important books and articles in the field.
This second edition of Teaching by Principles features: |